دیجی وال همواره سعی دارد تا سفارشات را با بهترین کیفیت و نزدیک ترین رنگ در اختیار مشتری قرار دهد، با توجه به نظارت هایی که برروی ثبت سفارش، تولید و ارسال میشود با دیده شدن کوچکترین مشکل احتمالی به هیچ وجه اجازه ی ارسال کالا برای مشتری صادر نمی گردد.

اما با توجه به اینکه پوستر دیواری ها همه بر اساس سفارش مشتری و شخصی سازه شده هستند، به دلایلی مانند تغییر طرح یا تغییر ابعاد امکان استرداد وجه و تغییر کار نمیباشد.

 

شرایطی که سفارش توسط دیجی وال مسترد میشود :

 

ابتدا دقت داشته باشید که در زمان ثبت سفارش ابعاد و طرح مورد نظر همان چیزی باشند که مد نظر دارید

اگر طرح ارسالی دارای مشکل باشد یا تفاوت رنگ زیادی داشته باشد ( تفاوت رنگ تا 20 درصد با مانیتور محتمل میباشد ) حداکثر طی هفت روز کاری از زمان تحویل کالا با واحد پشتیبانی تماس گرفته و خرابی را گزارش دهید.

توجه داشته باشید پوستر دیواری معیوب به هیچ نباید روی دیوار قرار داده شده باشد در غیر اینصورت شامل گارانتی 7 روزه بازگشت نمیشود.

خرابی هایی که در زمان نصب پوستر دیواری ایجاد شوند مستقیما متوجه خریدار یا نصاب پوستر دیواری هست، ما در دیجی وال به شما توصیه میکنیم برای نصب حتما از افراد حرفه ای بهره ببرید.

برای تسریع در روند کار فیلم یا عکسی از قسمت خراب برای ما تهیه کرده و در تلگرام یا واتساپ مجموعه برای ما ارسال کنید.

یاد آور میشویم پس از گذشت 7 روز از دریافت و یا پوستر دیواری نصب شده شامل گارانتی بازگشت نمیشود.